• Pasūtījuma statuss

    Pārbaudi pasūtījuma statusu pašapkalpošanās sistēmā.

    Pārbaudīt statusu ->

  • Saziņa čatā

    Ātrākais veids, kā ar mums sazināties. Čata poga atrodas apakšējā labajā stūrī. Esam pieejami darba dienās no 9:00 - 18:00.

  • Saziņa epastā

    Sniegsim ziņu 2 stundu laikā darba dienās vai nākamajā darba dienā, ja raksti brīvdienā.

    info@zuperskin.lv

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik ātri es saņemšu savu pasūtījumu?

Parasti pasūtījumu sagatavojam nosūtīšanai 1 darba dienas laikā. Vidēji piegāde uz Omniva pakomātiem aizņem 2 dienas. Gaidot sūtījumu, ir būtiski ņemt vēra svētkus un sarkanos datumus, kuru laikā pasūtījuma piegāde var kavēties. Ja neesi saņēmis savu sūtījumu, lūdzu sazinies ar mums, lai varam palīdzēt atrisināt konkrēto situāciju.

Kāda ir jūsu atgriešanas politika?

Mēs piedāvājam 14 dienu atgriešanas politiku, ja produkts nav atvērts un lietots. Samaksu par sūtījuma atgriešanu sedz klients. Preces ir iespējams atgriezt ar Omiva pakomātu uz adresi Stacijas iela 33, Valmiera (pakomāta adrese).

Kā es varu sazināties ar jūsu klientu atbalsta komandu?

Tu varat sazināties ar mums, izmantojot e-pastu vai mūsu tiešsaistes čatu. Darba dienās uz čata ziņām atbildam no 9:00 - 18:00, bet uz epastiem 2 stundu laikā.

Kādas ir piegādes iespējas?

Visus sūtījumus piegādājam uz Omniva pakomātiem vai ar Omniva kurjeru. Neatkarīgi no sūtījuma izmēra, piemērojam vienādu piegādes maksu uz pakomātiem – 2.50€. Kurjera pakalpojumi izmaksā 6€ uz jebkuru vietu Latvijā.